Friday, October 29, 2010

Eddy Ramlin cover sampai syurga : performance

hai assalamualaikum semua pembaca setia SANUBARIKU, pagi nih rasa sangat gembira plak setelah menjalankan ibadat dan tetiba lak mendapat idea tuk berkongsi pengalaman tentang my performance hahah rasa cam tak saya lak sy berani nak share benda nih kat u all semua hahaha. percaya tau tak dalam usia 22 thn nih nih lah kali pertama sy buat persembahan depan semua orng wakakak cam tak caya plak. before this dalam keluarga saya hanya adik saya yang selalu buat persembahan depan orang ramai nih sehinggakan adik saya sanggup ke sarawak tuk bertanding wakaka tp sy hanya lah bodyguard setia padanya hahah but now kat KL nih sy lak yang buat persembahan yang tak disangka sangka. sy banyak gak berfikir mana datangnya spirit tuh sampai2 sy sanggup nyanyi depan khayalak public kat pentas plak tuh wakaka, walaupun hanya persembahan biasa tapi disebabkan nih yang first time buat saya so feelingnya laian sedikit dan amat berbeza daripada biasa hahaha

saya rasa maybe sebab birthday boy kot hahaha coz sy buat persebahan nyanyian nih pun pada 19hb.10.2010 di Cheras hahahah percaya tak kira jauh gak r dari Shah Alam nih wakaka memang dasar kaki jalan sampai2 ke Cheras sy buat persembahan hahahah, semua nih bermula apabila abang Zana datang tuk menghadiri perhimpunan agung UMNO so we all sebagai fren dan pemandu setia kepada mereka nih berusaha tuk memenuhi semua permintaan tetamu so dat Y r samapi ke Cheras jadinya hanya kerana nak jalan2 cari barang dan shopping hehehe, bak kata pepatah jauh perjalanan luas pemandangan dan banyak pengalaman hahah.

nak di jadikan stori gak maybe pada masa yang sama pemangkin semangat adalah kawan2 rapat saya yang ada pada malam tuh yang mendorang dan memberi semangat pada saya tuk mempersembahankan lagu SAMPAI SYURGA by FAIZAL TAHIR wakakak terbaikk kan pilihan lagu tuh nih smeua atas cadangan dan idea ZANA dan PINKY hahaha juga supporter utama Z dan Syuk so then tanpa segan dan silu saya pun apa lagi nyanyi la membelasah wakakak seb bek ok (tuk persembahan yang pertama) kira dalam range ok la. btw sebenarnya yang nak nyanyi nih kami bertiga but disebabkan tak da lagu kat sana so hanya sy yang menyumbangkan lagu hahaha

di samping kawan2 rapat terdapat gak ahli2 UMNO yang datang pada masa tuh lebih kurang 8 orang kuat UMNO sabah berada di tempat tersebut dan saya menyanyi di hadapan mereka disamping orang ramai sebangai tetamu.

di sini sy gak nak wish TQ pada Z dan Syuk kerana merakam peristiwa PERFORMANCE sy tuh. tqqqqq sooo muchhhh. but buat Pinky dan Zana next time kita g nyanyi lagi BUT u all kena nyanyi gak hahahha

akhir kata dari saya, terimala my first performance sampai syurgi o.a by ME :)

No comments:

Post a Comment