Monday, October 11, 2010

kerinduaan

hi assalamualaikum kepada semua pembaca sanubariku hari ni saya tarasa amat rindu plak nak meluah kat u all semua. ni nak bagi tahu gak pada semua belakangan ni saya agak busy sikit ngan exam dan raya so agak lama gak la meninggalkan laptop kerana nak fokus pada benda2 ni semua tp walaupun busy sy tetap curi masa untuk update "sanubariku".

alhamdulillah hari ni da 12hb.10,2010 da banyak benda yang saya lalui belakangan nih ada yang pahit juga yang manis serta baik dan buruknya full dalam 1 package.
namum begitu tak dapat sy nak kongsikan semuanya sekali gus then sy hanya amik dan ringkaskan dan buat rumusan tuk segalanya.

antaranya peristiwa yang menarik sy da sampai ke Pulau Pinang dan memandu sejauh lebih kuran 300km dalam masa 4 jam huhu letih gak but it happening :), other banyak berlaku perubahan dalam diri dan persahabatan sy kat sini namun itu sy jadikan pengajaran tuk masa hadapan even sampai ke hari ni masalah nih still kabur walaupun nampak tenang pada luaranya. pas nih nak kongsi tentang exam plak waw hebat sama cam midsem paper EM dan Electronic sy pada hari yang sama nak gak saya menyumpah kepada management yang menyusun jadual nih, so cam biasa r sy tetap berusaha tuk pass paper ni dan sebagai usaha lebih kurang 2 minggu saya belajar sendiri then another 2 week saya study group agar dapat menjawab dengan baik insyallah pada exam. dan keputusanya hanya di ketahui pada sem depan insyallah semua ok hope ni mo killer paper for next sem.. sy hanya mampu berdoa dan memohon kepada NYA agak di berikan berita baik atas segalanya amin amin amin.

then yang sedihnya sy telah megambil keputusan tuk tidak join ke china, kerana ada benda penting bakal berlaku dalam diri sya pada masa itu huhu tak per la mayB bukan rezeki saya ke sana tp tak per insyallah bakal ada lagi benda lain yang akan berlaku pas nih insyallah amin hope di permudahkan olehNya amin amin amin.

now sy dalam dilema sama ada nak balik cuti semester nih or tak coz ada plan dan da di booked tuk kerja but kawan baik sy nak sy balik then my mom plak tak kisah sangat walaupun sy tahu dia nak sya balik tp klu difikirkan sy kan baru balik takut lak menyusahkan mak ayah huhuh tp walau apa pun tuk peringatan kepada saya dan pembaca sanubari "duit boleh di cari tp keluarga tak ada pengganti" so klu bole balikla kerana duit bukan pengahalang bagi semua ni. cuma atas diri individu sendiri hope pas nih saya dapat putuskan sama ada balik atau tidak tengor cam mana nanti. huhu

sy rasa sampai sini saja wat masa nih kerana penulisan hari ini hanya untuk merumuskan perkara penting yang berlaku dalam diri saya selama tak menulis belakangan nih juga sebagai pengubat rindu kepada semua pembaca sanubariku :) love and miss all of u damn so much :) Take care C u
assalamualikum,...

No comments:

Post a Comment