Thursday, July 1, 2010

new task

hai semua hari nih saya nak kongsi lak tugasan yg bakal sy lakukan dan siapkan menjelang sem 4 nih iaitu engineering tour to Beijing China dan FISE Prom Night. wakaka nampak gempak kan? hahha tp yg nak merealisasikanya tuh lagi lah gempak sampai nak terduduk saya dibuatnya huhuh.


1st sekali tentang beijing nih, sebenarnya sy hanya ajk yg terlibat secara tak langsung hahhaha kerana keberhasilan dalam tour bandung awal sem 3 hari tuh so now sy hanya guide dan membantu dalam event nih but im happy with dat :) hope no other incoming prob with it.

pada sy (secara individu) persediaan tuk ke beijing da sy siapkan mana yg penting telah saya settlekan semasa cuti sem hari tuh hope no more other prob in future insyallah amin, cuma yg tinggal hanya la green light dr big boss hopefully it gonna be ok. but it doesn't matter sebenarnya kerana pergi atau tak adalah satu benda lain yang penting saya membantu dalam menjayakan event nih kerana sesungguhnya saya hanya mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan segalanya kerana klu saya yakin 100% pun sy dapat pergi namun jika ditakdirkan ada prob pada masa tuh mungkin sy tidak akan sampai gak ke beijing tuh so now hanya terserah kepadaNya kerana sesuatu yang terbaik datang drNya.

2nd lak prom night nih hahah. pelik kan budak engineering wat wakaka. itu memang mustahil kerana banyak da sy perhatikan jiwa budak engineering adalah lebih kepada buku2 dan bukan kepada sesuatu yang berbentuk hiburan semacam apa yang bakal sy lakukan ini huhuhuh. adakah ini menunjukkan sy nih bukan dari golonggan engineering? ntah lah ak pun tak dapat menjawab soalan tuh kerana dalam kehidupan saya nih saya lebih suka enjoy tp kenalah bertempat. bagi saya, saya nak stabilkan diri dalam semua bidang. kerana tak guna menjadi scorer kalau tidak pandai membawa diri kat masyarakat dan tidak pandai dengan etika pergaulan serta komunikasi huhuh. so sini sy nak pecahkan tradisi tuh yg mana saya nak stabilkan segalanya bermula disini. hope harapan ini akan tercapai kerana saya bukan lah budak scorer tp sy rasa sy lebih menonjol kerana saya pandai membawa diri dan watak seorang student yg sebenar. ak pun tak tahu nak kata cam mana kerana itu semua perwatakan dan gaya kepimpinan bukan lah bole diajar semasa dalam kelas kerana pembelajaran berlaku semasa di dalam dan di luar kelas so dengan itu seseorag student yang baik ianya mestilah mampu menuntut ilmu tuh tak kira dimana puncanya janji ianya berguna dan tuk kebaikan dan janganlah bergantuung sepenuhnya kepada buku kerana dalam pandangan lain ada mengatakan bahawa pengalaman adalah guru terbaik dalam diri individu.bukan hanya pada buku dan kertas semata2. disini nampak cam sya puji diri lak ek tp ntah lah ni pandangan mata sy klu ada salah dan silap serta teguran boleh lah komen kat blog nih.

next lak sy da prepare segalanya tuk beijing dan prom night nih cuma masa ja akan menentukan, cuma prom night nih sy akan lebihkan sedikit kerana tak silap sy ni 1st event FISE yg "terlampau" kot hahha so klu bole sya nak buat yang terbaik la untuk tuh. hope semua kan berjalan lancar dan  menjadi yang terbaikk dalam sejarah hidup saya dan FISE huhu amin insyallah...hope tumpuan belajar sya tak tergangu kerana wat masa ni masih ada satu subjek yg belum mula lecture huhu so dapat lah sy curi masa kat situ heheheh,...

erm rasanya sampai sini saja lah wat masa nih now pun da nak maghrib insyallah akan datang akan banyak lagi benda akan saya share kat pembaca setia SANUBARIKU.insyallah amin
bye assalamualaikum semua....

No comments:

Post a Comment