Thursday, June 24, 2010

rumusan ku untuk cuti sem 4 tahun 2010





assalamualaikum dan selamat sejaterah semua, hai kini kita bertemu kembali
now di pendekkan segalanya saya nak menulis tentang cuti semester 4 saya.hahahah gelak kecil saya apabila da confirm membeli tiket balik hometown iaitu sabahwaw nikmatnya rasanya apabila saya dapat pulang kampung setelah 4 bulan tak balik kampung
sebenarnya 6 bulan tuk 1 semester but awal semester saya ada balik kampung kejap tp tak puas so now saya membalas hahaha

rasanya banyak benda yang berlaku pada cuti nih antaranya reunion bebudak sekolah menengah dan rendah juga berkelah serta "snorkeling", tp yang paling penting dapat jumpa keluarga tercinta huhu
dalam pada masa yg sama gak ada banyak benda2 keil yng berlaku antaranya lepak2 ngan mamber lama, movie maraton (midnight movie), dinner with family dan banyak lagi
semua ni tak dpt di gambarkan ngan ayat dan sebagai tanda kenangan izinkan saya tuk mengupload gambar sepanjang bercuti di sabah sebagai rumusan untuk cuti semester 4 2010...

No comments:

Post a Comment