Monday, May 21, 2012

Graduation Day : Congratulation to my BFF Sabrani Harman ( Uitm Shah Alam )

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua semua pembaca sanubariku.
Btw tajuk hari nih adalah khas buat kawan baik sy yang telah pun merai hari yang paling bahagia n paling gembira bagi semua yang bergelar pelajar iaitu hari GRADUATION.
cuma kat sini sy nak mengucapkan salam kemaafan tulus ikhlas kerana sy tak dapat bersama pada hari tersebut.


MY BFF
kini ak percaya bahawa kita hanya merancang tetapi Tuhan yang menentukan segalanya kerana apa yg pasti pada tarikh keramat 13 may 2012 bersamaan hari ahad adalah hari IBU bagi malaysia dan sy secara tak langsung telah terlibat ngan Event tersebut, dengan itu sy tak dapat menyempatkan diri atau melarikan diri daripada majlis tersebut dengan itu sy mengambil keputusan tuk tidak datang ke majlis sahabat baik ku ini.


bukan disengajakan tetapi sebagai anak dan pelajar sy terikat kepada beberapa perkara dan memerklukan sy tuk memilih dan mendahuluhi kepentingan yg sepatutnya dengan itu ak memohon maaf kerana telah sedikit sebanyak membuat kan kamu kecil hati or tarasa hati mungkin kamu tak menjelaskan secara fizikal tp sebagai insan yg bernama sahabat sy memahami situasi itu.


cuma ingin sy tegaskan walau jauh di mata namum sy tetap mendoakan kamu dari jauh. anyway congrat MYBFF. Selamat Maju Jaya.

p/s: nanti ak grad ko datang ye... heheh
       im sorry for everything...


No comments:

Post a Comment